Piątek, 15 listopada 2019. Imieniny Amielii, Idalii, Leopolda

Włamał się do samochodu i ukradł przesyłki kurierskie. Poszukują go policjanci [WIDEO]

2019-08-06 11:21:03 (ost. akt: 2019-08-06 11:48:20)

Autor zdjęcia: monitoring/mat. policji

Szczycieńscy policjanci ustalają tożsamość mężczyzny mającego związek z włamaniem do samochodu i kradzieży z niego przesyłek kurierskich.

Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie prowadzi czynności zmierzające do ustalenia tożsamości mężczyzny mającego związek z włamaniem do samochodu, a następnie kradzieżą przesyłek kurierskich.

Do zdarzenia doszło w dniu 15.05.2019 r. na terenie Szczytna. Nieopodal miejsca zdarzenia zainstalowany był monitoring, dzięki któremu Policja ma możliwość opublikowania wizerunku mężczyzny. Na takie zachowania nie będzie przyzwolenia, a sprawca powinien odpowiedzieć za to, co zrobił i ponieść konsekwencje prawne swojego postępowania.

Każdy, kto rozpoznaje widocznego na nagraniu mężczyznę lub też posiada istotne informacje w sprawie proszony jest o kontakt z Komendą Powiatową Policji w Szczytnie. Informacje można przekazywać drogą telefoniczną pod nr tel. 89 623 22 76 lub mailowo do prowadzącego postępowanie – st. asp. Marcina Grabskiego, e-mail: marcin.grabski@szczytno.ol.policja.gov.pl.

Policja zapewnia anonimowość.

Polub nas na Facebooku:

Komentarze (13) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Ona #2774385 | 37.47.*.* 9 sie 2019 11:46

    Hehe twarz widać jak na dłoni wiem kto to jest ale ja nie konfident

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  2. obywatel świadomy #2773211 | 89.228.*.* 7 sie 2019 01:43

    Policja prosi o pomoc społeczenstwo, bo sama nie jest widac w stanie ustalic sprawcy. Warto podkreslić że wiekszosc ujawnianych przestepstw to nie zasluga samej policji, ale obywateli-świadkow. Sam byłem świadkiem w nie jednej sprawie, i zastanawiam sie juz czy warto cos zgłaszac. Rola świadka jest ogromna, ale podejscie juz do swiadka nieco gorsze..., obywatel zglaszajacy przestepstwo powinien byc milo i kulturalnie traktowany. potem sie dziwic ze jest znieczulica spoleczna. przyklad sam bylem swiadkiem przestepstwa ktore zglosilem, bylem umowiony na godzine, ale bylem wczesniej, dyzurny poinformal mnie nie ma tej godziny jeszcze wiec czekaj sobie. czekalem ze strachem do tej godziny, az dochodzeniowiec zapytal gdzie pan jest, odpowiedzialem....czekam..... nie chcialem dyzurnego niepokoic z jego podejsciem, dziekuje za takie spoleczenstwo obywatelskie

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  3. ooooooo #2773039 | 91.160.*.* 6 sie 2019 16:30

    Zdiecie super tylko lupy brak

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  4. Arturo #2773009 | 5.173.*.* 6 sie 2019 15:15

    Ludzie myślą że w tych przesyłkach są same drogocenne rzeczy, jak 90% z nich to przesyłki między firmami/zakładami a towar w nich jest do niczego nie przydatny zwykłemu człowiekowi haha np będą to części do specjalistycznej maszyny a złodziej po pierwsze nawet nie będzie wiedział do czego to ani komu to sprzedać . To debile takie małe cwaniaczki osiedlowe

    Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  5. zimny browarek #2772914 | 31.0.*.* 6 sie 2019 12:16

    Okazja czyni złodzieja. Sytuacja ta pokazuje tez jak zabezpieczone są nasze przesyłki. Jak zwykle, szybko, szybko i zaproszenie dla złodzieja. Wyobrażacie sobie listonosza , który zostawia torbę z przesyłkami na chodniku i idzie do mieszkania? No nie, bo trzeba swojego pilnować a kurierzy często o tym zapominają, samochód a nawet nie raz przedział bagażowy otwarty i nie zabezpieczony przed kradzieżą. Ta sprawa ma dwie strony, z jednej kradzież a z drugiej bezmyślność.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

    Pokaż wszystkie komentarze (13)

    Zagraj w GRY.wm.pl

    • Goodgame Empire
    • Goodgame Big Farm
    • Goodgame Poker
    • Shadow Kings - The Dark Ages