Szczycieńscy seniorzy wypoczywali w Grecji

2016-06-16 14:18:39(ost. akt: 2016-06-16 14:21:20)
Polacy po pięćdziesiątce czują się młodo i wierzą, iż czeka ich jeszcze wiele wspaniałych chwil. Choć w emitowanych w telewizji reklamach ci ludzie to uwięzieni w domach staruszkowie, których życiowym celem jest dbanie o rodzinę i walka z bólem. A jeśli czasem robią coś nietypowego, to wiele osób patrzy na to ze zdziwieniem. A jak mówią seniorzy emerytura to czas aby spełniać swoje marzenia!
Szczycieńscy seniorzy nie chcą siedzieć przed telewizorem czy na działce. Chcą żyć aktywnie i korzystać w pełni z wolnego czasu. W każdym miesiącu odbywają się spotkania okolicznościowe, jubileusze członków klubu, wieczorki taneczne i zabawy. Organizowane są pogadanki, prelekcje na temat zdrowia i różne zajęcia. W okresie letnim odbywają się spotkania w plenerze przy grillu, ze śpiewem i ćwiczeniami. Tradycyjnie też przynajmniej dwa razy w roku klubowicze wyjeżdżają na wczasy w kraju i za granicą. Przed kilkoma dniami 34-osobowa grupa wróciła z Grecji, gdzie przez 10 dni zwiedzali ten kraj.
- Grecja zachwyciła nas swoimi widokami od pierwszych chwil - opowiada Maria Trochimowicz szefowa szczycieńskiego Klubu. - Zamieszkaliśmy w Paralii, miasteczku typowo turystycznym, którego atutem jest długa, złocista plaża. Odwiedziliśmy Meteory, gdzie mieliśmy okazję podziwiać imperium bizantyjskie oraz klasztory, które wyglądały jak zawieszone na niebie. Byliśmy w Salonikach, wyruszyliśmy w rejs statkiem wycieczkowym na wyspę Skiathos. Na plaży Kukunaries zwanej złota zażywaliśmy kąpieli. Po raz pierwszy widzieliśmy piasek, który mienił się złotymi drobinkami. Również wieczór grecki był dla nas miłym urozmaiceniem. Nauka tańca Zorby, regionalne potrawy i wyjątkowa atmosfera panowała podczas imprezy. Wyjazd udał się znakomicie, wszyscy wracamy opaleni i z pięknymi wspomnieniami - zapewnia.
Szczycieńscy emeryci ledwie wrócili do swoich domów a już w planach mają kolejne podróże. Wybierają się nad morze i w góry, a za rok znów chcą odwiedzić kolejny kraj.
- Choć jesteśmy na emeryturach to nie mamy czasu na nudę - mówią seniorzy. - Chcemy korzystać z życia. Jak byliśmy młodzi nie było czasu na podróżowanie i odpoczynek. Teraz, kiedy nasze dzieci się usamodzielniły mamy czas dla siebie i zamierzamy korzystać z uroków życia - dodają.

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste.
Swoją stronę założysz TUTAJ ".
Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna

Komentarze (2) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

1. ona #2012603 | 31.0.*.* 18 cze 2016 11:49

Super. Za granicą seniorzy żyją pełna para. Jeżdżą na wycieczki, chodzą na plażę i do restauracji. I oczywiście spotykają się na tańcach. Cieszę się że i u nas seniorzy zaczynają żyć aktywnie. Po