Badanie poziomu satysfakcji pacjenta

2015-11-13 09:18:51(ost. akt: 2015-11-13 09:19:33)

Autor zdjęcia: arch. nfz

Narodowy Fundusz Zdrowia od 5 listopada, prowadzi pilotażowe badanie poziomu satysfakcji pacjenta.
Ankieta skierowana jest do pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Analiza uzyskanych informacji umożliwi opracowanie takich rozwiązań, które usprawnią funkcjonowanie organizacji udzielania świadczeń.

W ramach pilotażu do 30 listopada, ankieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej Funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów w siedzibach Oddziałów Wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.

Ankieta dostępna jest pod linkiem:
http://ankiety.nfz.gov.pl/index.php/377824


Czytaj e-wydanie





Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. 

Swoją stronę założysz TUTAJ ".

Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna

Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Pacjent #1857740 | 89.228.*.* 14 lis 2015 18:03

    No to będziemy chwalić "Bącków oraz" ich stomatologów, ginekologów,neurologów z pokażne pieniądze oraz prowdzących praktykę prywatną ich doktorów i w ramach jej dojąc kasę z Funduszu, wcześnie udając głupa, a klienta mając w rzyci dojąc jego konto..

    odpowiedz na ten komentarz

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5